fredag 17. august 2012

Snopt litt til helgen!

Litt nytt er snopt inn til heimen her. Kjøpte denne skålen  med tanke på lørdags sjokoladen. Hvem hadde trodd den faktisk var såååå stor!? (kanskje de som leser litt nærmere på målene kan forut se det hehe ) Men uansett veldig fornøyd med skålen for den har stooooort bruksområde.

En annen ting som er nytt her hos meg er denne lampen. Lyskulen. Kjempe fin i vinduet! Begge er fra Perfect Home. Veldig kjekt å fornye seg litt!!!

Nei nå får jeg ta å sette meg ned med strikkepinnene og høre på regnet ute mens jeg og mannen koser oss med et glass rødt=) 



Ha en fin helg alle sammen! 

*Klem fra Yvonne*

2 kommentarer:

  1. Flotte ting, ser jeg må hamstre inn ting til julemessen jeg skal ha om PH =))

    SvarSlett
    Svar
    1. ja jeg så det på listen=) jeg vurderte å melde meg selv på ikke med PH men med min lille hobby Villa Griffon men vi får se... aner ikke hvordan jeg jobber i september men får se=) hehe

      Slett

Legg igjen din kommentar her