tirsdag 14. august 2012

Pyntet lys!

I dag har jeg vært på jobb og noen ganger så prøver vi ut noen nye aktiviteter. Vi pyntet lys i dag, Med skje og telys. Kjempe gøy! Og så fint det ble da!



Dette lagde jeg. 

Og det er noe jeg kommer til å lage med eldstegutten Theo. (kanskje jeg får med meg nevøen min som hadde bursdag i dag med på dette også en gang??) hehe 
For gøy var det!!

Serviettene klippet vi ut slik vi ville ha de og tok i fra hverandre lagene slik at det var kun ett tynt lag igjen.  Varmet skjeen over telyset men ikke for nærme for de blir skjeen svart og det blir ikke pent. Det måtte jo vi erfare da så da var det å tørke det bort med en våtserviett. Gikk veldig greit det =)

 Vips!

Jeg er veldig fornøyd og nå er jeg stupings trøtt og snart klar for sengen! hehe

Gooood natt! og ha en fiiin dag i morgen!

Klem fra Yvonne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her