mandag 27. august 2012

Dagen i går.

Dagen i går gikk fort!! Jeg har leeeenge drømt om hobby rom og endelig har jeg fått det! ( på delig med familiens pc pult) så da kunne jeg få ryddet i " rotet" mitt som min mann sier Hehe sysakene altså:) nå er det er ikke rot og virvar lengre og kjekt er det!! så senere i går var det på sen vakt. Og jeg kjørte gliset mitt Hihi trodde jeg sku komme for sent siden den går i 45km/t Hehe men kom akkurat da jeg skulle. Så befriende og kunne kjøre selv dit jeg skal!

Slenger med et bilde av flokken:) nå er det tid for tidlig vakt ;)


Ha en fiiiiiiiiin dag!!

2 kommentarer:

  1. Hei ღ
    Så skjønn Selena er ღ gratulerer så mye... Herlig med dyr rundt seg og flokken din ser ut til å ha det fint ღ Veldig kjekt å ha et kontor med alt man holder på med rundt seg :) ... og gratulerer med ATV - så kult :) Ønsker deg en fin tirsdag, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei høpp!

    Gratulere med nytt familie medlem,hobbyrom og fremkomstmiddel:)

    Gangen under her ble kjempe fin.

    Anbefaler deg å kjøpe ferdig pakke med tilda dukke hos panduro.
    Der ligger en god forklaring å alt utstyret..Det gjorde jeg første gangen.

    Nyt uken søte:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her