onsdag 25. juli 2012

Sommer dagene skal nytes!


Team work her! 
Ingenting er som to brødre som samarbeider. En holder beinet og den andre gnager! Hihihi


I dag har vi vært i på hagesenteret  å tittet og handlet hehe. Veldig gøy! Kjøpte stauder, roser, rohondodendron og masse andre planter! (Bilder kommer)

Meg og Bentley.

Noe som ikke fikk være med oss denne gangen heller var dette nyyydelige treet hehe "apenesskrekk" eller Araucaria araucana også kaldt Skjellkranstre. Jeg er heeeeelt forelsket i dette treet! Har veldig lyst på det men aner ikke hvor jeg kan ha det hehe. Så det får nok vente.

Men jeg fortvilte ikke! Vi kom i kassen med tre trillebårer og en busk på armen hehe. Gartneren bare smilte. 

Kjekt å kunne gå på et så fint og lokalt hagesenter som dette synes jeg! Og det er heller ikke mangel på utsikt ut over Fyllingsdalen i Bergen. Nydelig! 

Ha en fin kveld! Nå skal jeg ut å plante!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se hvordan det bl når du har plantet de :-)

    Klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her