søndag 29. juli 2012

Noen av helgens nyheter i min lille hobby butikk.


God morgen!

Her i huset har vi vært oppe en stund. Ungene ser barneTV mens mor har hatt seg en bloggrunde og strikket litt ved morgen kaffen. Dagen i dag ser ut til å bli bra og mulig vi kan få vært litt ute i dag også i sol!

Her har dere noen av nyhetene i min lille facebook butikk eller hobby butikk hehe.

Bandere har laget to i forskjellige størrelser. (kommer flere)
 Dette under her er noe av det mest geniale for oss som liker å ha vovsen med i bilen og andre steder men disse snellebåndene tar jo såååå stor plass i vesken! Så jeg lagde det jeg kaller "veske bånd" en kobbel som er lett å legge sammen som vist på bilde og tar liten plass. Båndet er til små hunder  men går veldig greit til min største hund på nesten 7 kilo. Jeg har natuligvis slike bånd i min veske=)=) Bare litt mer mandig farge! hihihil


Om du vil ta en titt i min lille butikk så se Villa Griffon her. Jeg har en liten give away gående der. Og det kommer nye kreative ting hele uken!


Ha en fin dag dere!!
Klemmer fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her