torsdag 12. juli 2012

Morgen Blogging

God morgen!

I dag så får jeg vise dere en av de nye hunde genserne jeg har strikket. Jeg lå den ut på denne bloggen. Men vet ikke helt om det er verdt å ha den bloggen for jeg vet ikke helt om det er noen som leser det allikevel. Kanskje noen synes det er helt teit eller vet ikke jeg? hehe Det er vell slik i bloggetablering fasen hehe. 
Ellers så få jeg nå reklamere litt så kanskje det kommer litt lesere der og hehe. Nei vet ikke jeg altså. Kanskje jeg skal bare holde meg til denne bloggen som jeg har her og det er det. Det er jo litt å holde styr på også. Men det er jo veldig kjekt å blogge også da! Få tilbakemeldinger og tips og slik. Jeg har lært mye av dere jeg! Og det takker jeg deg for!


Nok om det.

Nå har jeg funnet frem kaffekoppen og kjenner jeg godt kunne tenkt meg å logge meg laaaaangt under dynen! Men skal nok på jobb. Siste dagen før ferie wooohooo! Og i ferien da tenker jeg å være kreativ, lese på teori og kose meg med ungene!! Gå masse tur med familien og bare kose oss!  Ja du ser vi blir opptatte hehe. 

Ha en kreativ dag!

Klem fra Yvonne.


2 kommentarer:

  1. Såå søt genser :)
    Nala bruker genser når det blir kaldere, for hun har ikke pels på magen *fnis* hennes er rosa.

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett
  2. God sommer til deg og guttene dine!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her