fredag 20. juli 2012

Litt om Villa Groffon


Tenkte å fortelle litt om hvorfor det blir så mye hundeklær om dagen hehe. Mange av dere tenker sikker å herlighet så mange klær de hundene skal ha da!! 

Vell, de har litt klær ja... men mye av dette blir til salgs på min facebook side Villa Griffon.  Og det er faktisk folk som kjøper og bestiller på mål!

Kjempe gøy!


Jeg lager hele tiden nye gensere og får stadig nye ideer. Så om du ønsker å kjøpe eller å prøve noen av genserne på hunden din ta kontakt på facebook siden det er muligheter for å sende via posten =)
 Etter hvert kommer jeg også til å bli med å marked rundt i Bergens området. Så synes du dette virker spennende så ta en titt på facebook siden min det kommer stadig nyheter der! 

Selv om du ikke har hund så er du velkommen til å like også=) og det kommer ting til større hunder etter hvert også=) 

Ha en strålende fredag! Og gooood helg!!


Klem fra Yvonne og gutta!

2 kommentarer:

  1. Du er bare helt fantastisk flink :-) og flotte hunder du har :-)

    klem fra anita

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.. :)
    Så fint, for da fant jo jeg deg også.. :) Herlige hunder med tøffe klær.. Jeg må nok strikke nye gensere til mine hvis det blir skikkelig kaldt til vinteren..
    Ønsker deg masse lykke til både med salg og på marked etterhvert. :)
    Jeg har lyst til å prøve meg på marked jeg også, får se om det blir til jul.
    Ha en strålende helg.. :))
    Klem, Kristin

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her