mandag 9. juli 2012

Hei og hopp!

Hei på dere! Alt gikk veldig fint hos veterinæren i dag med de små. Så det var en lettet matmor som gikk ut igjen fra dyreklinikken i dag.  Må vise dere et bilde jeg tok i helgen om natten hehe synes det ble et koselig bilde fra hagen hehe=)

I dag var det en hel del tåke da vi sto opp kunne ikke se til naboen en gang. Når vi kom innover mot Straume som er Storas sentrum så kunne man se at det lå tåke over noen deler av Bergen også. Dette bildet tok jeg i dag den fjelltoppen du ser heter Lyderhorn som er en ganske høy topp for å si det sånn (uten at jeg skal uttale meg om hvor stor den her ) hehe

Nå snart flyr jeg av gårde på jobb en tur. Sen vakt i dag. Litt kjedelig når det er sååå fint vær men kanskje det blir grillings på jobben hvem vet=) 

Ha en super dag videre dere!! Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Har sett litt på de bildene du har lagt ut og du har nusselige voffser! :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her