torsdag 3. mai 2012

Kosetid!

Morgenen her hos oss kan være alt fra turbo til rolig kos. Bildene her er tatt i går da var det en bedagelig morgen alle lå på sofaen. Mens i dag løper Cesar og broren rundt å begge vil helst ha det samme griseøret hehe

*søskenkjærlighet*


En herlig morgen har det nå uansett vært nå snart er jeg på vei til jobb og er klar for dagens utfordringer!  Og klar for helgen selv om det er meldt regn og 6 grader. Men skal vell ikke klage siden jeg har forstått det slik at det er noen av dere som forsatt har snø? 

Nei får vell ta å vekke de små her.
Ha en fin dag!

Klem fra Yvonne.

4 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Hørtes ut som en deilig morgen stund...Kos deg på jobb og nyt helgen!!Det skal vi bare jobbe litt ute,men ingen stress:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Såå deilig å kose sånn!

    Fin fredag til deg og dine!
    Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Håper du har hatt en fin dag, med fine utfordringer.
    Takk for fin kommentar inne på bloggen min.

    Ønsker deg en fin helg.

    Annfrid

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en finfin helg!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her