mandag 14. mai 2012

Heia!

Heia! 
hehe nei jeg er ikke noe fotball-dame, men tenkte dette var litt artig. Dette sjalet kjøpte jeg en gang for lenge lenge lenge siden til min far som han hadde liggende bak i bilen men når han kjøpte seg ny bil så tenkte han at Theo kunne få dette. 

Egentlig så er det bamsene til Theo som har fått glede avd ette sjalet men Cesar fikk jo låne det litt i går siden Brann skulle nå spille da hehe. Og se man det! De vant jo! hehe Kjek det!

 
Her hos oss er været som i går og det var ikke noe særlig kjekt å lufte hundene i dag tidlig hehe det var både kaldt og vått! Vinden er jo så sterk og! Nei da er det kjekkere å være inne med kaffe i koppen og strikke hehe.

I går kveld så gikkd et en film på tv3 som jeg så med min man en utrolig bra film! Syvliv het den med Will Smith i hoved rollen. Jeg som ikke kan sitte i ro uten å gjøre "nytte" for meg satt jo selvfølgelig å strikket på ermet og det har vokst en del nå ja=) *GØY* 


Ha en suuuuuper dag alle sammen!! 


Klemmer fra Yvonne.

5 kommentarer:

  1. Det ligger til fammiljen at damene ikke liker fotball .) så søt han er.)

    SvarSlett
  2. Hihi..for en søt liten brannhund :)

    SvarSlett
  3. Herlig er han <3

    klem fra anita

    SvarSlett
  4. SØte vovven!

    Fabelaktigmannen hilser og takker for kommentar.

    Fin kveld til deg.
    Jeg har dessverre litt fraværende i bloggsfæren, har vært på jobbreise og er hjemme i ca 36 timer før jeg må pakke kofferten og vende nesa mot Manchester for weekenden.

    klem

    SvarSlett
  5. Hopper innom deg får å ønske deg og dine en fin 17 mai feiring:)

    Klem på klem:=)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her