tirsdag 8. mai 2012

God tirsdag!

 Hei på dere!

Her i dag har jeg fri fra jobb, og det er små justeringer i heimen. Jeg syntes det var litt synd å kaste det glasset som det var duftlys i før så jeg tenkte det ville jo passe fint som beholdet til Q-tips! hvorfor ikke? det passet jo perfekt!
Duftelyset var fra Perfect home, dufthjertene også.
Skålen fikk min kjære av sine kollega da han fikk fagbrev. Men da var den pyntet med lys og svart sand. 

Jeg synes det er litt artig å finne nye bruksområder til tingene. Slik går man ikke lei og man kan ha tingene lenge og ikke mint "fornye seg" uten å bruke penger eller måtte kvitte seg med det gamle.

Så nå får jeg vell tenne i resten av de andre duftlysene jeg har så jeg kan få et glass til bomull også hehe 


Ha en strålende dag!

Klemmer fra Yvonne!

1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her