onsdag 4. april 2012

Vårlige idéer

 I det siste har jeg holdt på litt i hagen og da tok jeg med meg en grein inn som hadde knekt av og som hadde knop på. Se så fint den står nå!! Håpte på at den skulle rote seg i vannet jeg... hehe 

Vår for meg betyr mindre klær, som å få slippe de tykke tykke boblejakkene og kjeledressene og finne frem strikkegenser og luer. Men det er forsatt litt for kaldt til det akkurat nå. synes temperaturen er som en berg og dalbane for tiden her!  
 Her ser dere luen jeg heklet til Leon, jeg er strålende fornøyd!! Og den dusken er jo bare sååå god!! Luen ble litt stor så jeg brettet den opp så kan han vokse med luen slik Theo har gjort en en nesten make men blå lue jeg heklet. 
Er allerede i gang med nytt prosjekt, jeg fant noen bilder på google en dag av noen babytøfler og viste til en venninne som tilfeldigvis skal ha en liten og hun som meg falt for de med en gang! Så hvis jeg får de til så skal hun få tøflus til sin lille. =)  Litt tidi at når jeg er ferdig med å få unger så begynner de rundt meg hehe men det er jo kjempe kjekt med flere unger i venne kretsen!! 



Nå er det å sluke litt kaffe før vi tar påskehandelen=) Tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg får! de varmer! <3

Ha en super dag!

Klem fra Yvonne.

3 kommentarer:

  1. Kjempesøt lue!
    God påske til deg og dine! : )

    SvarSlett
  2. Så fin luen ble :-) Godgutten kommer til å være riktig fin med denne på :-)

    Klem fra anita

    SvarSlett
  3. Hei og god påske... igjen du. Pakker og pakker opp, Forsøker å innrede etter beste evne. MEn det er jo bare vinduer overalt!! Skjønner jeg trenger et hjørneskap. Sånn gammel gjerne i teak de hadde glass i. BArskap liksom. Kjenner du noen som kan ha dette??? Er helt nødt til å utnytte hjørnene. Dette er en utfordring jeg ikke har erfart før Dersom du hører eller ser no? Tek gjerne imot tips! Det må jo nesten være i området! God påske! Signe

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her