tirsdag 17. april 2012

Blogg award!

Jeg fikk den fineste kommentaren her i dag på et av mine innlegg, å så det varmet!

Damen går for navnet Minegenlaga og du kan se hennes to blogger ved å trykke her . Mye fin inspirasjon for oss strikkeglade!
Du er en av mine favorittblogger:-) Så jeg har derfor veldig lyst til å gi deg en Blogg-Award! Se inne på bloggen min for lese litt om hva det betyr:) Søte sokker, fint å kunne gi bort hjemmestrikka gaver :)



Awarden fungerer da slik:

1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2.  Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål


Så da føler jeg vel at her er det bare å kaste seg ut i det.


Hvorfor begynte du å blogge?

Grunnen til at jeg begynte å blogge var at jeg ønsket å finne inspirasjon og vise det jeg glade frem.

Hvilke blogger følger du?

Jeg føler mange forskjellige blogger, noen om hage, mat, interiør og hverdagsliv andre er om diverse hobbyer.


Favoritt farge?
 Blå, grå og lilla

Favoritt film?

Selena, Dirty dancing ( er veldig glad i dansefilmer!!)

Hvilket land drømmer du om å besøke?

Peru og Scotland 


Så  blir det å velge 5 blogger å gi Awarden videre til .

Mine 5 utvalgte bloggere er: 



1 kommentar:

  1. Så koselig!:) Gratulerer med blog awarden:) Vel fortjent!
    klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her