mandag 5. mars 2012

Prosjekt barnerom forsetter

 Dette er det jeg gjorde på i går kveld=) Skar ut stjerner hele i går og satt i irriterte meg over at jeg ikke har noe skrivepult å gjøre det på... så det måtte bli spisebordet med hjertet i halsen for at jeg skulle skade bordet hehe 

Disse stjernene over er til Leons rom =) 

Mens disse under er til Theossens rom.
 Jeg tror dette kan bli knalltøft!MEN ho mor har nok klart å rote bort alt som heter dobbelsidig teip og lim...Så da er det bare leite og håpe og krysse på fingre og tær på at jeg kan finne litt lim eller dobbelsidig teip...For dette skal nemlig opp på veggen!  Så har jeg bedt familie og venner om å drikke vin slik at jeg kan få samlet inn vinkorker.  Hvis du ønsker å donere en kork så er det bare å sende en mail til meg=)  
Men nå får jeg leite videre=)  (vet jeg har det en eller annen plass!!) Kjenner du deg igjen kanskje? hehe


Vi blogges damer!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Så spennende dette ser ut da!Håper du finner litt dobbeltsidig tape. Lykke tl med vindrikkingen, hihi.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her