torsdag 22. mars 2012

Et lite livstegn

Hei på dere! 
For tiden synes jeg dagene løper! Fort!  Det er tingene du gjør, skulle ha gjort og hadde lyst til å gjøre hehe 

men men så lenge man kommer igjennom det viktigste. 
Jeg har brukt litt tid i det siste på å ta vare på meg selv, gå tur og ta en kopp te med en venninne. VIKTIG! Det er ting som man glemmer i det dagligdagse stresset som man går igjennom. Og vi kvinner TRENGER de dagene man kan få med litt skravling med en god venninne. Og jeg er så heldig å ha en venninne som deler mange interesser sammen med meg. 

Så hadde jeg lyst til å dele en av de flotte nyhetene til Perfect home baderoms settet Wave som er et sett på 4 deler. Veldig lekkert! Dette kom straks på min ønskeliste sammen med et par mange andre ting hehe 

Ha en fin dag! så blogges vi!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint:-)
    klem fra anita

    SvarSlett
  2. Eg og elsket det settet! Var utrolig fint, så det står på min ønskeliste og!! Ilag med pleddet og love puten:)

    Ha en fin kveld, klem fra cecilie :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her