onsdag 22. februar 2012

Skal det være, ja så skal det være.

 Hunde interiør hihi 
Jeg kjenner at jeg mer og mer bare smelter for alt dill og dall ting jeg finner til lille Cesar! Jeg bare elsker det! hehe. Her er det far i huset som har vært på shopping, spisebrikke og matskåler, før hadde han hvit lilje skål og en Prinsesse skål hehe med rosa striper på ikke helt riktig det nei. Men nå er det bra i matkroken hans.

 Så nå får han frokost i skålene sine når vi spiser frokost og middag i skålene når vi spiser middag. 
Han er virkelig blitt en del av familien.
 I dag så ble jo Theo skrevet inn på skolen, han storkoste seg selv om han var litt skeptisk i begynnelsen så når barne skulle få hilse på fadderen sin så løste han seg litt opp og stor koste seg!  Etter skoletiden så dro vi hjem for å spise litt lunsj og så gikk vi bort til en av mine venninner som har en gutt som skal gå i samme klasse. Der samlet vi oss en gjeng mødre med våre små (inkludert Cesar)  =) veldig kjekt!
Ha en super  kveld! Nå håper jeg på at jeg kan være litt kreativ på kvelden her. 

Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarene! Dere er så snille så gir så mange gode ord!

Mange klemmer fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her