onsdag 29. februar 2012

Hverdags kos

 Hei og hopp! 
De siste dagene har jeg følt at jeg bare har løpt rundt med høy puls men ikke fått gjort noe, jaja fikk no faktisk vasket huset i går da... men jeg stresser sånn! Men jeg har ikke så mye å stresse for da... Så i dag har jeg bestemt meg for at i dag er meg-dagen ligge på sofaen slappe av med kaffe og strikking, tenke ut nye og spennende planer til barnerommet. Kanskje ta en trilletur (kommer litt an på været) har hatt så mye tåke de siste dagene og i  dag er ikke et untak. 

I går hadde jeg besøk av to av mine søstre. Det var kjempe koselig! Før på dagen bakte jeg muffins med kvikklunsj sjokolade biter i og det ble veldig godt! Det ble servert jordbær og pikekyss, kaffe og brus. Veldig kjekt! 
Ellers så har jeg slitt litt med å få inspirasjon, så det ble en liten pause i barnerommene. MEN så ser mine små på noe som heter Art attac på Disney junior. Å det fant jeg min inspirasjon!? hehe. Dette er et tv-program som lager forskjellige ting av pappesker, gamle flasker osv. Lærer ungene å lage masse fint og hvordan man kan lage fine bilder ved å bruke maling og farger på forskjellige måter=) Veldig gøy faktisk. Ting barn og voksne kan gjøre sammen også.  Så så snart jeg får noen pappesker så tenkte jeg at jeg og eldstemann skal ta å prøve oss på en Art attac =) ehehe

Tusen takk for alle koselige kommentarer!

Ha en super torsdag! Nå skal det strikkes =)
 Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Ja. det var så kjekt i går :-) gleder meg til neste gan vi treffes:-)
    klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her