tirsdag 17. januar 2012

Litt nytt til stuen på nyåret

Litt nytt i stuen er jo ikke så dumt, her ser dere den nye leketøy kurven som skal få inneholde minstens leker som er i stuen. Denne er i fra Perfect Home og dette er en av årets nyheter. 
Denne var en av de tingene jeg forelsket meg helt i og tenkte denne SKAL jeg ha! hehe 

Så har jeg investert i noen serviett ringer. hihi synes disse så så fine ut på bildet og de var mye finere i virkeligheten.Dette er egentlig en utgått serie hos Perfect Home som heter Herregård. Men så lenge det er på lager så selger de ut. Nydelige! også  passe der fint til alle eller de fleste serviser! *forelsket!*  
Så langt har jeg tre stykk av disse men flere blir det! 

Ellers så i disse dager er det sortering og rydding som står i tankene og ikke minst hva skal jeg finne på å strikke/hekle?? har en nydelig farge jeg har lyst til å lage noe i men vet ikke hva. det er bomull da. får sjå so dei seie på landet ;)


Ha en fin dag dere!!

Klem fra Yvonne.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her