torsdag 1. september 2011

nytt produkt i butikken :-)

 For en dag!! I dag er en det en skikkelig umulig dag! Jeg er så rastløs! mange idéer og ikke så mye garn igjen... har lyst til å gjøre noe men bekkenet føler som at ikke vil være med på det da... er såååå lei!  null balanse og smerter...  da er det godt å ha noe gjøre på i soafen :) 

Og det ser ut som at helge følelsen min denne uken har smittet over på eldste mann han sa i dag morges jaaa! i morgen er det lørdag mamma!  et lite øyeblikk der tenkte jeg faktisk ja... men så kom jeg på at det var jo en dag igjen hehe  
I disse dager er det influensa i huset og det er eldstemann som er syk så han går å ser på klokken hele tiden (venter på barne tv) og i går sa han tilslutt : mamma klokken har bart! hehe 


Ha en fin dag! og takk for alle koselige kommentarene jeg får og har fått :)

2 kommentarer:

  1. Hei Yvonne!!

    Kjedelig når familien og en selv ikke er i form,mange god bedring klemmer sendes deres vei:)

    Søte tøfler og kul tatoo.

    Helt enig i at det er det enkleste med skinn sofa,jeg har aldri hatt stoff sofa,og vil prøve det denne gangen:)Håper jeg blir fornøyd:)

    Nyt dagen og snart helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Åh så søt den tøffelen var:):)

    Ønsker deg god bedring og god helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her