onsdag 7. september 2011

Høstkos og hestekur

 Er forkjølelsen kommet samtidig som høsten hos deg også?? Her er 3 av 4 i familien godt forkjølt. Da tenkte jeg at det var på tide å lage en liten hestekur.  Alle som har barn i barnehagen har ofte youghurt med seg så barnet kan ha til frukten. jeg har ofte laget egne youghurt blandinger til min gutt og han er veldig fornøyd med det.

Dette her var min søster som viste meg for ca. 2 år siden og jeg syntes det var kjempe godt!! 
Tingen er at du tar et par skjeer av disse 4 tingene:
Naturell yoghurt,
Kesam/ rømme
honning (helst flytende)
og nøtter 

du kan også bruke fersk eller tørket frukt.

du kan bruke hva som helst av nøtter jeg tok å kuttet de litt opp men med hasselnøtter ser det veldig fint ut hvis du har det oppi et glass og har nøttene hele.




Akkurat i dag tok jeg ikke så mye nøtter i (bommet litt med å ta formye av det andre hehe¨

men den gangen jeg fikk det av min søster var det med hasselnøtter og det anbefaler jeg!! og måten hun hadde det oppi et glass så jo bare sååååå godt ut (bedre en det jeg fikk til i dag hehe) 

2 kommentarer:

  1. Mange som hanlger rundt meg og:-)
    God bedring til deg og dine!!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Dette så godt ut, selv om jeg må droppe nøtter pga av allergi. Og ja, her er det full snørrproduksjon.
    God bedring til dere.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her