søndag 14. august 2011

søndags kos

I dag blir det masse søndags kos, for i dag skal vi nemlig i bursdag besøk til min minste nevø som fyller 9 år. Helt rart å tenke på! Den lille gutten er blitt så stor! Så i dag som de fleste andre bursdagene hans er det fint vær og god temperatur! Så i dag skal det feires! Ettersom at jeg er en ekspert på å glemme bursdag gaver så er gaven allerede i bilen ( ble godt plassert i går formiddag) hehe 


I går satt jeg å tv-heklet litt og da ble denne lille vesken til har heklet en slik en før men da var den til en venninnes jente, denne gangen er den til Epla-butikken se her  den er heklet i bomull er ikke foret men jeg vil påstå at den passer fint til en liten jente:) og vesken ligger til kr. 40 + porto.

filmen vi så i går fikk på FEM og den vil jeg bare anbefale altså! den het noe sånt som " en mors sønn" veldig bra! handlet om Irland på 1980 tallet når det var uroligheter der. Fikk ikke med meg hele filmen for vi holder på med å ordne litt på loftet og det er blitt så lyst og fint der oppe nå! men er ikke helt ferdig enda.... har en lang vei å gå ennå:)

Men nå er det vell på tide å bade minsten å vekke de andre her i huset.

Ha en super dag!

3 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Så søt veske,nydelig:)

    Kos deg i dag og nyt søndagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Søt veske :) Mye fint du lager!

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Du er bare så fantastisk kreativ og flink, og ja det var kjekt i bursdagen:-) Kjekt å se dere også.

    Klem fra Anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her