mandag 22. august 2011

Etter helgens festligheter...

 ....kommer hverdagen.... jeg er bare så stolt over min nye kjole. og at jeg er gått ned en størrelse. (utrolig nok) hehe  denne kjolen kjøpte jeg på H&M på fredagen sammen med min niese som tilfeldig fikk øye på denne  og med en gang jeg fikk den på viste jeg at den var -the one-  kjolen var ikke så gale i pris heller faktisk 299. som er en helt grei pris :)
 Til kjolen hadde jeg på meg dette smykket fra Angels of Norway  egentlig et langt smykke men tok det to ganger rundt det ble stilig det!  og anledningen var søsken fest med mannfolka. vi er 4 søstre  så vi ble 8 tilsammen og på menyen stod det hjortesteik og rådyr boller med fløtegratinerte poteter med viltsaus og grønnsaker. Og er det noe jeg kan påstå uten å nøle så er det det at hun som da var vertinnen er lik vår far når det gjelder å lage mat. Pappa er utdannet kokk men min søster som var vertinne har nok arvet hans ferdigheter der ja:) alltid like god mat å få der:)
Så var det knall salg på smykker og dilldall på H&M dette var ett av armbondene jeg fikk til 5kr og ja gliset var der når vi gikk ut igjen hehe :)

ha en fin dag!! nye produkter kommer i løpet av dagen i nettbutikken du kan se det her 

Og tusen takk for alle fine kommentarer og kjekt at dere ville være med på give awayen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her