søndag 28. august 2011

Dilla igjen

 Jeg har funnet ut at jeg er enten et vanemenneske eller så er jeg bare en person som får lett dilla hehe uansett så har jeg alltså fått dilla på en ny ting. Pulsventer. (og sjokade(hysj) hihi) For jeg får dilla når det gjelder alt! Tv program som jeg kanskje først synes er helt håpløst som Real housewifes. Jeg fikk dilla på trening ( har denne forsatt HELDIGVIS) hehe men hva hjelper det når jeg fikk dilla på sjokade? hehe Men pulsvanter er nå ikke så farlige:)
Disse er strikket på samme måte de nedenfor, som gjør at de blir litt elastiske. Så har jeg heklet en blondekant eller bølgekant. Og garnet er 100% ull. Jeg er veldig glad i lange og gode pulsvanter ettersom at jeg er en frysepinne hehe 



Jeg må si jeg er veldig fornøyde med disse og de er å finne i eplabutikken :) link her






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her