tirsdag 19. juli 2011

Lillebrors rom.

 Noen glimt fra lillebrors uferdige rom.... lekekassen hans er en korg fra jysk så langt. Siden han ikke har så altfor mange leker enda... så har jeg sotte opp reisesengen hans på rommet for å fylle ut litt plass... siden lekerommet hans er i første etasje og vårt soverom er i kjelleren så kan han få sove en stund til på vårt rom så sengen hans forblir grindsengen inne hos oss.
 Så har han arvet en stol hans far hadde når han var liten og elefanten har han arvet etter storebror:)
Stolen er fra Ikea.
Nå sitter jeg har lager et lite rundt teppe som han kan ha på rommet sitt som skal være i forskjellige blåtoner. De siste dagene har jeg begynt på mye rart og raknet opp igjen like for jeg begynner mangler inspirasjon her hehe men nå regner det hos oss og da kommer det vell noen gode idéer (håper jeg) hehe

Ha en super duper kveld!

3 kommentarer:

  1. Blir nok koselig! LIkte den hvite stolen godt!
    Klem

    SvarSlett
  2. Håper du får inn masse inspirasjon i løpet av sommeren:)

    Nydelig stol og elefant!

    Nyt morgendagen:=)

    Klem LInda:)

    SvarSlett
  3. Så koselig med den stolen etter pappan, var jo så søt. Er moro å dille med små barnerom og sette alt i stand. Og så heldig med hvite gulv. Det er så pent synes jeg.

    Laks er stor favotitt her også, kjempe godt året rundt. Håper også i dag og kunne grille noen makrell om mannen klarer å få noen på stanga =)

    Ha en super dag.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her