fredag 1. juli 2011

Helgens aktiviter

Da var helgen startet her i huset også:) etter noen dager her i huset uten TV, Internett og fasttelefon har vi hatt noen stille dager etter som at vi har veldig dårlig mobil dekning her i huset men det er vell vanlig i mur hus?


I dag koser jeg meg med godis og jente-tv siden mannen er ute med venner og kollegaer.
Etter jeg så den første sex and the city filmen fikk jeg heeeelt dilla og var dermed en av de mange som forhånd bestilte skoboxen med alle sesongene hehe og alle er sett et par ganger... ja og fler blir det nok...

litt arvegods, denne skålen er en av de skålene jeg pleide å spise minde sjokolade av når jeg var hos min tante og onkel. de hadde alltid minde sjokolade! og var alltid så snill og grei, jeg har mange gode minner om de. Husker jeg fikk en gang en dukke som var større en meg selv og jeg ble så redd så onkelen min måtte prøve igjen noen år etter og da hadde jeg klart å bli like stor som dukken så da ble den tatt godt i mot:) Jeg har flere tanter og onkler men noen av de er og blir spesielle.

Under her blir helgens inspirasjon her i fra.
dere ser jeg har forsatt det blå greiene men har begynt på noe nytt hehe
Min bestefar sa alltid ikke begynn på noe nytt før du er ferdig med det du holder på med, har jeg blitt fortalt men er ikke alltid like enkelt det hehe jeg tenker alltid på det når jeg begynner på noe nytt før jeg er ferdig med det gamle hehe. Den brune pusen tenkte jeg å lage noen klær til så får vi se hvem som får den eller om den havner i epla-butikken min:)

Ble vist litt mimring i kveld her:) hehe, jaja

Ha en super kveld og en nydelig helg!!

Tusen takk for kjempe koselige kommentarer fra alle sammen!

Klem Yvonne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her