onsdag 15. juni 2011

Tror jeg har fått dilla...

Jeg tror jeg har fått nettbutikk dilla hehe det var no ikke det verste da hehe planen i dag var egentlig å få eldstemann til tannlegen men den gang ei, for i går skulle minsten til helsesøster og da måtte jeg gå å ta bussen (ingen problemer med det altså) men når man har vondt er ikke det alltid like gøy. men jeg tok no bussen jeg og glad er jeg for at vi bor så langt ute ( når jeg kom på bussen var vi vell 5 mennesker innpå og når vi skulle av var vi 3 barnevogner og full buss). Når vi kom frem så er det heldig vis er pittelite senter man kan gå innpå siden jeg måtte vente i ca 1,5 time. Når vi kom på senteret så var strømmen gått... TYPISK HER UTE! og vi ventet vellen time på det mørke senteret hehe jeg som hadde planer om å kjøpe blad til eldste mann som han kunne lese mens vi ventet og boller så skulle vi kose oss men nei det gikk jo ikke uten strøm. Så når vi gikk opp til helsestasjonen så spurte de om jeg ville heller komme tilbake en annen dag så skulle jeg akkurat til å gå og da kom strømmen tilbake. og glad var jeg for det for da kjente jeg at jeg var ganske mørbanket i kroppen hehe og jeg fikk komme inn med en gang enda det egentlig ikke var da jeg hadde time.


I dag når vi våknet jeg og det var ingen strøm!!! Å jeg som hadde lovet min mann at jeg skulle lage en kjempe god lunsj med eggerøre og piknik skinke og salat og rundstykke. med den det det endte med var at jeg og minsten gikk å la oss igjen.

Og her er mitt siste produkt i min lille Epla-butikk:)
Det er en baby rangle minsten min har to sånne en i blå og en i gul og han digger de!

i dag blir det en rolig dag ettersom at jeg er helt gåen... så håper jeg på at solen og varmen kommer tilbake snart!!! siden vi ikke skal på ferie i år vil jeg ha litt sommer her hjemme...

Tusen takk for fine kommentarer!

Ha en superduper dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her