tirsdag 7. juni 2011

Nye sko:)

Da var det tirsdag og det regner forsatt....helgen var kjempe fin men så åpnet slusen seg... hehe og jeg som har kjøpt meg nye sommer sko -tøysko-


I helgen så skulle jeg på fest så da tenkte jeg at jeg måtte ha meg noe annet enn tursko og siden jeg har dette fordømte bekkenløsningen så har jeg litt dårlig balanse hehe og når man har fått seg et par glass vin så er det jo litt ekstra sjangling og så da passet det bra med nye lave sko:)



Jeg falt veldig for det fine blomstrete foret inni skoen:) gliiis


jada litt dosering på må til :P

jeg er så spent på denne nye epla-butikken min atte hehe

så må jeg bare tipse helt til slutt om at Signe som har bloggen Resignert har en give away nå for å feire sine 100 000 besøkene ha en titt:)
Ha en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her