onsdag 25. mai 2011

Tilbake til hverdagen...

Jaja da var hverdagen begynt igjen for meg også... å jobbe i helsevesenet med bekkenløsning kan diskuteres men jeg får nå bare holde ut og se hvordan jeg er når lærlingtiden er over. Planen var jo å gi litt ekstra av meg selv helt til fysioterapeuten realitets orienterte meg hehe. Men nå var det ikke det jeg skulle blogge om, nei for jeg har nå funnet ut at jeg skal lage meg en lue.

For en stund siden fikk jeg jo så mye garn av min søster til bursdagen og siden jeg er så blek i huden så synes jeg denne fargen passet godt til meg. (den er litt lysere, egentlig) på bildet se jo garnet nesten grått ut men det er det ikke det er beige / lyse lys brun hehe. deilig fin varm men sval farge hehe


Nå skal skal jeg ha meg en tur til fysio og kanskje en liten tur på jysk som skal ha lagerutsalg. hehe :D Tenkte jeg skulle se om jeg fant noen rammer til noen bilder av mine barn:)

Så synes jeg dette bildet passer godt til denne våren som minner litt om en høst her hos oss hvor det har vært stromaktig vær i det siste... Men nå er vinden løynet og det er regnevær her hos oss i dag men men kunne vært verre:)


Ha en super dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her