mandag 2. mai 2011

Tøfle tøflus


Nå som jeg holder på med å lage ting til årets jule kalender og finne ting til jule kalenderen så tenkte jeg tøfler var en god ting så skulle jeg tove noen og de ble så små at minsten får de å julekalenderen hehe sånn kan det gå det er ikke disse som jeg viser på bildet, disse var de som egentlig var til minsten og de andre var til storebroren. Men men sånn kan det gå hehe

Men da får minsten få disse tøflene også da hehe

i dag har jeg jobbet en del i hagen med hakking på jord og busker... det begynner å komme seg bilder kommer:) nå skal resten av kvelden nytes!

Ha en fin kveld alle sammen der ute:)

6 kommentarer:

  1. Tihi, det var da kjekt for minsten da :) Varmt og godt :)
    Ha en flott tirsdagskveld! :) Klemklem

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Så flink du er!!Skjønne tøfler på små nydelige føtter..

    takk for gode ord fra deg,det varmer:)

    ha en fin uke:)

    klem linda:)

    SvarSlett
  3. søte tøfler og enda søtere pipestilker, det må bare en skjønning som eiger dem...

    SvarSlett
  4. Hei Snuppa!!

    Takk for gode ord fra deg atter en gang,blir så glad:)

    Ha en riktig fin torsdag!!Husk snart helg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Flotte tøffler :) Flinkis:)
    Klem fra store søster.)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her