mandag 25. april 2011

Den siste påskedagen.

Da var vi klare igjen for den vanlige hverdagen...
men tenker noe av påskepynten skal få henge noen dager ekstra. For eldste gutten min fikk et male sett med gips egg som han malte på påskeaften og 1 påskedag. så kan ikke ta de bort enda. på bildet er bare noen av eggene, de andre eggene ble plassert i forskjellige vinder i stuen og på rommet hans. Ja han var veldig stolt over kunstverkene sine!! (mammaen og) hehe Eggene fikk han på langfredag når vi var på middag hos mine foreldre sammen med min lille familie og min ene søsters familie og lillebror syntes hun var såååå morsom at vi fant ut at vi fikk kalle henne tante gøy:) hehe


Siden i kveld er det siste kveld med påske pynt så måtte jeg knipse litt da... Ja vi har hatt påskehare i fruktskålen også hehe denne kjøpte jeg en gang når jeg var liten jente og i etterkant så har jeg mange ganger tenkt hva i huleste skulle jeg med den der?? hehe nå vet jeg det!


Så til slutt så har jeg begynt på ett eget hageprosjekt... og det betydde at jeg måtte plukke alle disse påskeliljene men slapp av jeg har maaaange fler... de kryr av i hagen her... men det er bare kjekt og sjarmerende! Men nå i denne våren er det hagen som teller og jeg håper på å bli litt ferdig til 17mai men vi får se....
Litt synd å pekke bort alle disse søte kaninene nå da...

jaja i morgen blir det no mer hagearbeid mens lillebror sover i vognen sin:)

3 kommentarer:

  1. Så mye fin påskepynt! Flotte egg og kjempesøte kaniner!
    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koslig du har pyntet,klart en må plukke inn noen påskeliljer:)

    Kos deg med hage arbeid i morgen:)

    Klem LInda:)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!!

    Ja dette var den perfekte gave til meg,vet ikke hvor mange ganger jeg har åpnet og sett på det nå:)Er så fornøyd!!

    Ha en fin vår dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her