fredag 18. februar 2011

Fluesopp hekling!

Har sett på andre blogger der det er flere som har heklet fluesopper og jeg tenkte jeg skulle prøve og jeg synes det ble ikke så værst for å være på fri hånd:)



begynte på den største i natt til i dag men ble ikke fullført før i kveld på grunn av at vi har vært ute på vift i dag:)
Var en tur ute hos mine foreldre og det ble til at vi ble til Fiskesuppe og iskake:) veldig koselig! Ikke værst å få servert hjemmelaget fiskesuppe på en fredag:)



Dere alle må ha en super helg! Nå skal jeg hekle videre... se om jeg får til å lage noe "mat" til leke-kjøkkenet:)

3 kommentarer:

  1. Så søte de ble! Ikke verst uten oppskrift:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Yvonne!!

    Disse ble søte,ikke verst uten oppskrift nei,flink er du:)

    Ha en flott helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Så søtt. Sopp i vei og ha en finfin helg videre. Den er aldeles ikke over enda :-) Taker for kommenatarer. Stas du er innom. Mvh Signe Schineller

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her