tirsdag 7. desember 2010

Bake, kake, søte....

Bakedag!


Ja da var det kakemenn som skulle bakes.. her er noen former jeg fikk av min tante i høst vet ikke om jeg viste de da men i så fall viser jeg de en gang til:-) de var kjempe grei å bruke! og dere ser resultatet:)

Storebror var stolt når han fikk noe ut av den harde deigen... hehe tror vi har det litt for kaldt i kjøleskapet...



Og her har vi nissefar som får stå i trappen ved ingangspartiet for å hilse velkommen :P
Høyere oppe henger en julestrømpe jeg fikk fra en dame i stronaway (hvis jeg skriver det riktig) ihverfall Fru Smith som vi kaller henne... historien bak denne julesokken startet lenge før jeg ble i det hele tatt påtenkt, da min far hadde skadet seg på jobb og måtte på sykhus i utlandet min mor var nede å besøkte han fikk hun bo hos Herr og Fru Smith og siden har min far blitt både frisk, eldre og ikke minst far til meg hehe. Etter denne gangen har mine foreldre og familien Smith utvekslet julekort og når jeg kom til verden var det alltid noe ekstra til meg som ett lite puslespill eller ett fint kort men en gang var det denne flotte julesokken!



Så har vi pyntet litt ute også! måtte jo det eheh vi har noen nisser som klatrer på en lysrekke opp mot kjøkkenet, (kanskje for å titte litt i kakeboksen:P) hehe

Ha en fin kveld!
Og tusen tusen takk for fine kommentarer på de andre innleggene!

1 kommentar:

  1. Så koselig førjulsstemning hos deg!
    Ønsker deg en flott adventstid!
    Klem : )

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her