lørdag 9. oktober 2010

Raggsokker...



Ja... da har jeg strikket kjedelige, gråe sokker... og det var ikke lett!
Når jeg først skjønte hælen så ble det faktisk tåfellingen som ble det store problemet det som jeg tenkte var det enkleste! haha så dette blir en test sokk... den får ingen make så jeg skal fikse den litt opp og gjøre den til en julesokk hehehe siden tåen ble så spiss så kan jeg lage en snurredupp på den så blir den som en av julesnissens hjelperes sko hihi

Få se hva jeg finner på med den...


Den skulle jo egentlig være til min samboer... så derfor er den litt stor eller til meg... men får no se hvordan den andre blir hehe

For jeg har allerede begynt på nytt:-)

Kan jo ikke gi meg så lett må jo lære meg dette.

Så nå holder jeg på med hælen... håper denne blir bedre!

Ellers har vi hatt en stålende lørdag. Hadde en fin og rolig morning... ble ikke noe egg i dag men i morgen skal formene prøves ut!! så da kommer bilder! Har desverre ikke hatt mulighet til å gå tur i dag i dette nydelige været prøver å trosse bekkenløsningen litt for jeg hater å sitte i ro... men akkurat nå er det mer som at jeg må spare på skrittene jeg tar til når jeg virkelig er nødt til å gå.. AU men snart er det nå over! Jeg håper det blir litt bra vær når babyen er kommet så jeg kan gå på trilletur! hehe

Ellers har vi kost oss med biff i dag (go`helg tilbudet til kiwi) og sett på film med min kjære... vi kjøpte oss den Robin Hood filmen, veldig god! synes jeg ihvertfall :-)

Ha en fin helg videre!!

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar, håper babyen deres også vil komme snart!!:)

    Så flink du er, litt øvelse så strikker du nok de flotteste strømpene! =)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her