fredag 10. september 2010

Så var det fredag igjen... :D:D

Jeg har nå fått endelig tid til å hekle litt igjen :-)

Nå har jeg heklet pulsvarmere i størrelse 4 til 6 år... synes de ble litt fine med bølgekant på:-)


Så måtte jeg bare prøve meg på noe nytt jeg så på en eller annen blogg... er ikke sikker på hvilken jeg så det på men der var det altså en som hadde heklet noen bokmerker som lignet mus men jeg hadde bare grønt bomull garn så jeg hadde tenkt å prøve meg på en frosk men dette ser mer ut som at det er blitt en slags grønn elefant!! hahaha med kortvokst snabel :P
Den var nå ihvertfall gøy å lage og den tok ikke så lang tid hehe...

Så når jeg var feridg med bokmerket så tenkte jeg at jeg skulle hekle en elefant til gutten min sitt lykketre men hehe tror det heller ble ett grønt troll! ørene ble litt å snei og under nesen så ble det på en måte huller så det ser ut som at han smiler med tenner på en måte... skulle ha tatt bilde av han hehe får gjøre det en annen dag:-)


Så her har vi noe jeg kjøpte i Praha... for leeeeeeeeeeenge siden.... hadde tenkt denne som en julegave.. men vet ikke til hvem ennå.. men det er ett koffertmerke... jeg syntes det var så utrolig tøft at jeg måtte bare kjøpe det uten å ha en plan med det:P hehe


Men så var det fredag igjen... Jeg føler det var mandag i går og nå er det liksom fredag??? rart å tenke på at tiden går så fort nå de siste ukene av svangerskapet... det pleier vell å være motsatt?? Eller så kan det være jeg har mer å gjøre på denne gangen. Men i dag har vi altså fått tømt det siste akvariumet så bedre plass i stuen :D
Og jeg har vasket alle babylekene og tåteflaskene så nå etterpå må jeg rydde litt å skapene på kjøkkenet for å finne en lett tilgjenelig plass til flaskene:)

Takk for fine kommentarer fra alle sammen på innleggene mine:) de varmer og gir mer inspirasjon:D:D

Ha en god helg og fin fin fredags kveld!!

3 kommentarer:

  1. Så flotte pulsvarme. Det var det nok en liten frøken som ble glad for tenker jeg. Amalie vil at jeg skal lage noen til henne, så jeg får vel ta å gjøre det en dag. Må bare finne tid og overskudd først.
    Ønsker deg en fin lørdagskveld.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. kjempesøte pulsvarmere :) holder på å strikke noen jeg å;:)lillamelert farge.,

    JA IKKE LENGE TIL LILLE GUTT KOMMER NÅ:):):)
    ha en flott søndag:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her