mandag 16. august 2010

Somme idyll og kartlesing

Da ble det ferie på oss i år alikevel:) Vi har vært litt over en uke borte, først på voss, Tvinde camping (veldig fin plass). Til voss kunne mannen min veien. Men når vi bestemte oss for å utvide helge turen vår til en uke og vi fant på å kjøre videre trengte vi GPS når vi koblet den til billaderen døde den bokstavlingtalt. Så den som måtte starte sin kartleser kariere det var meg det... vell, noen feilkjøringer ble det med vognen på slep.

Vi bestemte oss for å dra til Lillehammer for å møte min søster og hennes familie for skulle i Hundafossen. Og jeg tror vi alle er enige om at vi koste oss godt i Hundafossen familiepark. Ungene ville ta flere ting ett par ganger på rad noe jeg var glad for for da fikk vi voksene en liten sitte pause. Parken var jo ikke så stor at det gjorde noe men så pass stor at man ikke gikk lei og så pass liten at man kunne finne tilbake til noe man hadde vært på før:) Så lå vi på Hundafossen camping. det var veldig fint der helt til første tog kom forbi... og flere ble det. Hver fem på halv og kvart på kom det godstog om natten....men wllers kose vi oss!

På veien hjem tenkte vi å ta ett stoppe sted med overnatting. Det ble Lærdal camping. Helt grei plass men mye støy fra trafikken der og. og dårlig sikret i forhold til bilevei rett ved campen. men det var sandstrand rett ved som vi gikk ned til og når helgen kom kom noen venner av oss som passet hunden og vi hadde en fin helg med sommer og sol. og koste oss med reker!

Og ikke minst det var deilig å komme hjem til noen og 20 grader!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her