tirsdag 24. august 2010

De første høst dagene...

I går når jeg skulle ut med Tassen på sin faste morgen tur kjente jeg frisk og rå høst luft... det samme i dag og nå for tiden regner det jo som fy... forsatt litt sommer regnaktig menhøst luften er der altså.... så nå gleder jeg meg til høsten kommer skikkelig i gang her... og min lille baby skal komme og høst moten:D hehe Det blir litt deilig også rake løv, sitte inne med stearinlys og varm te:D

men best av alt en liten høst baby!!
I dag har vi hatt en litt aktiv dag... vi har lenge sett etter spisebord. Å i dag fant vi ett som ville passe inn med det vi har fra før og med tanke på at vi har barn i hus. Skulle egentlig kjøpe brukt på finn.no men fant ett på bohus.
Når vi først var der fant vi ut at vi kunne like godt se på kjøkkenbord... og vi fant ett som var veldig fint:) (det vi har er fra jysk og man blir sjøsyk av å spise av det så vi fortjente ett nytt ett)




Og jeg fant ut av Mumitroll oppskift trøbbelet jeg skrev om i forje innlegg... måtte ringe min mor hehe så nå skal det heklet videre... skal si mumitrollet blir stort:) Bilder kommer av han når han er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her