lørdag 10. juli 2010

Selena på Tv Norge i kveld!


Dette er en film for mange damer! hehe personlig elsker jeg denne filmen kanskje fordi det er og har vært min favoritt artist gjennom tidene, helt siden jeg for første gang så filmen når jeg var liten hos min eldre søster. Min søster gjorde det hun kunne etter å ha sett filmen for å få tak i det engelske albumet Selena Quintanilla Perez lagde og hun fikk det! og det har vært min favoritt cd helt siden!
Mine favoritt sanger av henne er Dreaming of you og Como la flor.
Jeg så filmen i går her hjemme så jeg står over i kveld... men jeg har sikkert sett filmen 50 ganger uten å lyge og jeg går aldri lei hehe men det er masse fin musikk for de som liker Meksikans/ spansk musikk:-)

Ha en fin lørdags kveld!! det har vi hatt, kost oss med grilling og fint vær på vestlandet i dag!

2 kommentarer:

  1. Oj, den filmen må være VELDIG bra!

    SvarSlett
  2. ja :) jeg ble sittenede å se litt på den alikevel hehe

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her