mandag 26. juli 2010

Grytekluter og pulsvanter.


Her har jeg strikket grytelapper... veldig greie! de er i ull så de skal toves, de isolerer så utrolig godt!! Så i dag blir det litt toving i vaskemaskinen mens jeg soler meg:-)

Så har jeg lagd pulsvanter som passer sammen med noen tøfler jeg har lagd før. Alt man finner på når man MÅ ha noe i hendene om kvelden forran tvèn hehe

I dag blir det nok en rolig dag...med litt handling og jobbing i hagen for de som vil det. Guttungen er ivrig å hjelpe faren:) Litt av en hermegås! og selvfølgelig soling! På menyen i dag blir det grethe rode sin kjøttpai med tomater. godt i sommervarmen.

Ha en fin sommerdag!

4 kommentarer:

  1. Ah så deilig:)Flink du er da... Jeg kan ikke hådarbeid jeg... I wish!
    La meg som følger hos di fine blogg:)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Kjenner meg i gjenn i din beskrivelse om å bare må ha noe i hendene,,,,,tør ikke tenke på hvor tjukk jeg ville vært om jeg ikke hadde likt håndarbeid,,,,når jeg ikke har et prosjekt på gang er det så lett å rusle en tur på kjøkkenet og snoke litt i skapene,,,,,
    Jammen godt jeg er glad i å strikke,,,,smiler.
    Nyt fin været i Bergen.
    Anne

    SvarSlett
  3. Anne, ja vet du hva! jeg må si meg helt enig!! jeg tror nok jeg harr vært ganske rund om jeg ikke hadde hatt noe i hendene. hehe

    SvarSlett
  4. Jeg likte gryteklutene dine, fin fasong på dem!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her