torsdag 1. juli 2010

En liten titt inni mitt hjem =)

Litt av kjøkkenet mitt.
Jeg har ett gammelt kjøkken, som gleder seg til en dag det skal takke for seg. Da vi flyttet inn tok jeg å malte skapdørene, skiftet dørhandtakene. Flisene var der fra før av.




Her har vi en liten krukke/ klass min søster (lilledesign) har laget (litt dårlig bilde) jeg synes den er utrolig fin kan brukes og blir brukt til mye. Akkurat nå har jeg penner i men har også brukt den til små bromsterbuketter.


Ett bilde av min mor, jeg bare elsker dette bildet! Synes det er bare så skjønt og rammen var som lagd for bildet! Kjøpt på en reinværsdag i Bergen by rett før en sein vakt:)

En liten kjærlighets erklæring fra min mann <3>


Her har vi da først en liten krokke i kystall jeg kjøpte i Praha som jeg har små øredobber i. Ved siden av er en pose jeg har heklet som jeg har pyntet litt opp med kongler og noen badehjerter min samboer kjøpte til meg som han hadde logge rundt badekaret vi hadde på hotellrommet vårt i Praha sammen med roseblader på min bursdag. :-) Det var det mest romantiske noen noen gang har gjort for meg men det er en annen historie:)




1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her