søndag 27. juni 2010

En liten lue til den kommende baby gutten =)

Da var luen ferdig... må innrømme min inspirasjon var luen som en venninne jeg har til sin jente, andre kjenner henne sikkert som Gul hverdag ( http://gulhverdag.blogspot.com/2010/06/retrobaby-pa-tur.html ) er inne... Jeg hadde aldri lagd en sånn type lue før.. så det var ett spenndene prosjekt men det ble nå en lue av det i str. 6mnd.

Jeg synes luen ble litt rar men håper den vil se bedre ut når den får et hode som kan fylle den :D










Så får vi se hva det neste jeg finner på skal bli :-)

Her er ett bilde av flyet jeg kjøpte til min mann som han skulle ha på kontoret sitt men så synes jeg det var så dumt å la det støve ned der at jeg fant et fin plass til det nå som det er sommer passer det bra på ovnen:) også er det rabarbra planen som skulle ha vært ute i grønsagshagen for lengst... må bare få kjøp litt mer moll så skal den få komme ut sammen med de andre grønsakene:)

1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her